fbpx

Sveikatos draudimas, apdraustiems privačiu sveikatos draudimu

„Baltijos-Amerikos terapijos ir chirurgijos klinika“ (toliau – Klinika) yra sudariusi tiesioginio apmokėjimo/kompensavimo sutartis su didžiausiomis privačiomis Lietuvos ir užsienio sveikatos draudimo kompanijomis. Šios apmoka/kompensuoja savo klientų diagnostikos ir gydymo išlaidas.

Asmenims, apdraustiesiems privačiu sveikatos draudimu taikomos tarp Klinikos ir draudimo bendrovės sudarytos sutarties mokėjimo sąlygos ir individualus Kainynas.

Atkreipiame dėmesį, kad ne visos medicinos paslaugos gali būti apmokamos draudimo. Dėl šios priežasties, rekomenduojame prieš apsilankymą Klinikoje susipažinti su savo draudimo sutarties sąlygomis ir taisyklėmis.

Draudimo bendrovės apmokamų paslaugų sąrašą rasite savo draudimo sutartyje. Jeigu jūsų draudimo bendrovė nepadengia visų ar dalies gydymo išlaidų, jas turėsite apmokėti patys. Klinika taip pat neatsako už draudimo bendrovių sprendimus neapmokėti visų ar dalies išlaidų už suteiktas paslaugas.

Hospitalizacijos ir operacinio gydymo atveju būtina apmokėjimo sąlygas iš anksto suderinti su draudimo bendrove. Prašome susisiekti su Klinikos medicinos draudimų vadybininkais ir pranešti apie planuojamą hospitalizaciją/operaciją.

Apsilankymo Klinikoje metu būtinai turėkite:

  • Sveikatos draudimo kortelę;
  • Galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę;
  • Draudimo patvirtinimo formą ar garantinį laišką, jei to reikalauja jūsų draudimo bendrovė.

 

PAGRINDINĖS PRIVAČIŲ (SAVANORIŠKO) MEDICINOS IŠLAIDŲ DRAUDIMO KOMPANIJOS, SU KURIOMIS BENDRADARBIAUJAME

Lietuvos draudimo bendrovės:

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ filialas Lietuvoje

„Compensa Life Vienna Insurance Group“ SE filialas Lietuvoje

„ERGO Life Insurance“ SE

ADB „Gjensidige“

„If P&C Insurance“ AS filialas

AB „Lietuvos draudimas“

„Seesam Insurance“ AS filialas Lietuvoje (nuo 2020-07-01 – „ADB Compensa Vienna Insurance Group„)

 

Užsienio draudimo bendrovės:

Allianz Worldwide International Ltd.

„Aidicall“

Aetna International

„ALC Global Health Insurance“

„AXA-PPP International“

„AP-COMPANIES Global Solutions LTD“

BlueCross/BlueShield (Federal Employee Program)

BUPA International

„CARPS“

Cigna International

„Class Assistance Ltd.“

Europaeiske

„Europeiska Insurance Co.“

„Eurooppalainen“

„Europe Assistance – GLOBAL PPO“

„Euro-Center Czech Republic“

„MSH INTERNATIONAL (Worldwide)“

„Geoblue“

„Global Network Assistance (Falck)“

„GoudaTravel Insurance and Assistance“

„Global Benefits Group (GBG)“

„Healix International“

„HTH (Worldwide)“

IMG (International Medical Group)“

„Inter Mutuelles Assistance“

Van Breda&CO International

MetLifeInc. („Metropolitan Life Insurance Company“)

„Savitar Group Ltd.“

SOS International“

Tapiola Insurance Group

„TRICARE“

Kadangi siekiame nuolat tobulėti, mielai apsvarstytume ir galimybę dirbti su draudimo bendrovėmis, kurių šiame sąraše nėra.

Jeigu turite klausimų, ar jūsų draudimo bendrovė padengs priežiūros Klinikoje išlaidas arba norite plačiau aptarti sąskaitas, susisiekite su mūsų medicinos draudimų vadybininkais el.paštu: billing@bak.lt (dėl užsienio draudimo bendrovių) ir atsiskaitymai@bak.lt (dėl Lietuvos draudimo bendrovių). Taip pat galite skambinti bendruoju Klinikos telefono nr.: +370 5 234 2020.

 

INFORMACIJA NEAPDRAUSTIEMS PACIENTAMS (MOKANTIEMS SAVO LĖŠOMIS)

Klinika teikia kokybiškas bei visiems prieinamas medicinos paslaugas. Remiantis Klinikos bazinės kainodaros išimčių/nuolaidų sistema, su kuria galima susipažinti atvykus į Kliniką, neapdraustiems/savo lėšomis mokantiems pacientams taikomos nuolaidos.

 

INFORMACIJA PACIENTAMS, APDRAUSTIEMS PRIVALOMUOJU SVEIKATOS DRAUDIMU

Medicininių (sudarančių ir bazinės komplektacijos) paslaugų suteikimo Klinikoje dieną, pacientai privalo būti apdrausti privalomuoju sveikatos draudimu (toliau – PSD). Registruodamiesi Klinikoje, pacientai taip pat turi pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą bei galiojantį įstaigos, sudariusios sutartį su Teritorine ligonių kasa (toliau – TLK), gydytojo siuntimą.

Pacientams, neapdraustiems PSD, Klinikoje teikiamos paslaugos yra mokamos, išskyrus būtinosios medicinos pagalbos paslaugas. Tas pats galioja ir pacientams, kurie prieš paslaugų suteikimą Klinikos administracijai nepateikė galiojančio gydytojo siuntimo arba pateikė įstaigos, kuri nėra sudariusi sutarties su TLK, gydytojo siuntimą.

Pacientams, apdraustiems PSD, bazinės komplektacijos paslaugos (specialistų konsultacijos, dienos chirurgijos paslaugos) apmokamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto lėšomis pagal atitinkamoje sutartyje su TLK nurodytą paslaugų nomenklatūrą ir bazines kainas.

Bazinei ar dienos chirurgijos paslaugai, arba ambulatorinei gydytojo specialisto konsultacijai pacientas gali būti registruojamas esant neišnaudotai kvotai, numatytai sutartyje su TLK, jei pacientui tinka laisva paslaugos suteikimo data, nustatoma atsižvelgus į specialistų užimtumo grafikus.

Pacientai, Klinikoje pasirinkę pagerintos komplektacijos paslaugas, už jas moka savo ar privataus draudimo lėšomis.

Pagerintos komplektacijos paslaugas apibrėžia Sveikatos sistemos įstatymo 49 str. 5 d.: „Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie apmoka patys Sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka. Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie apmoka patys“.

Pagerintos komplektacijos paslaugų kainą Klinikoje lemia kokybinis ir/ar kiekybinis tų paslaugų pranašumas. Jų teikimui būtinos papildomų išteklių reikalaujančios aukščiausios kvalifikacijos specialistų komandos, aukštesnę kokybę užtikrinančios medicinos priemonės ir aukštas komforto lygis.

Baltijos-Amerikos terapijos ir chirurgijos klinikos pagerintos komplektacijos paslaugos užmokesčio dydis gali priklausyti nuo klinikos medicinos specialistams keliamų aukštesnių kvalifikacinių reikalavimų (dr., doc., prof.), specialistų kiekio (papildoma slaugytoja, nors nenumatyta ambulatorinėms ar stacionarinėms paslaugoms), komandos komplektacijos, nuo taikomos medicinos įrangos, medicinos priemonių ar jų kiekio, nuo palatos rūšies (vienvietės, dvivietės, VIP), jose sudaromų komforto sąlygų (tualetai, dušai), papildomai suteikiamų priemonių (vienkartiniai apklotai; TV, telefono, interneto paslaugos; chalatas, šlepetės, rankšluosčiai; higienos reikmenys – vienkartinės kelnaitės, higienos paketai, muilas, šampūnas ir kt.) ir paslaugų (taksi iškvietimo ir pan.).

Pacientų registravimo, paslaugų teikimo ir jų nomenklatūros, apmokėjimo/kompensavimo pasirinkimo (Bazinės arba pagerintos komplektacijos paslaugos) ir mokėjimo sąlygos išsamiai pateikiamos Klinikos Vidaus tvarkos taisyklėse. Aktualios informacijos suteikti taip pat gali ir Klinikos administratorės bei kiti specialistai.

Registracija vizitui